Produkter

Sök i butik

Nyhetsbrev

Information

Kontakt

Navestadsgatan 33

603 66 Norrköping

Sverige

Telefon: work011-100500

Betala säkert

Webbshop från E-butik.se

Priser:

Alla priser som anges i butiken är i svenska kronor och inklusive moms (25 %)

Betalningsalternativ:

 

Postförskott, du betalar din vara när du får den levererad. Detta gäller för posten privatpersoner som leveransalternativ. En kostnad på 30 kr tillkommer för val av postförskott.

 

Förskottsbetalning, du betalar in aktuellt belopp på vårt kontonummer i förskott. Ingen debitering görs för detta betalningsalternativ.

 

Faktura privat, vi samarbetar med företaget Klarna AB som idag är marknadens populäraste betalsätt. Du får faktura av Klarna när du får varan. Fakturaavgiften är på 49 kr inklusive moms.

 

Faktura företag, vi skickar fakturan när vi tar emot din order. Det här betalningsalternativet är kostnadsfritt och gäller enbart för företag.

 

Leveranssätt:

 

Avhämtning, du har själv möjligheten att hämta upp din vara i vår butik i Norrköping. Detta innebär att ingen leveranskostnad tillkommer och du hämtar upp varan efter att ha fått bekräftelse att den anlänt till butiken.

 

Posten privatpersoner, posten levererar varor upp till 35kg till din dörr inom Sverige där kostnaden för leveransen varierar efter vikten på din vara.

 

Posten företag, posten levererar varor upp till 35kg till ditt företag inom Sverige där kostnaden för leveransen varierar efter vikten på din vara.

 

DHL helpall, DHL levererar större varor (över 35kg) på helpall till företag eller privatpersoner inom Sverige. Leveranskostnaden är fast på 814 kr exklusive moms.

 

Vid felaktigt val av leverans efterjusteras aktuellt leveranssätt av Fyhrs. Köparen står för eventuell merkostnad för leveransen. Information beträffande leveransregler hittar ni på respektive hemsida dvs. www.dhl.se och www.posten.se alternativt att ni kontaktar Fyhrs för rådfrågning angående val av leverans för din vara. info@fyhrs.se, 011- 10 50 00.

 

Garanti:

 

Vi följer konsumentköplagen vilket innebär att du som kund alltid har 6 månaders garanti om inte leverantören erbjuder 1 års garanti på varan. Garantin gäller inte om:

 

-      Olyckshändelse efter det att du har fått varan.

-      Vanvård.

-      Onormal användning av varan.

-      Om du låtit bli att följa skötsel- och serviceanvisningar.

 

Reklamation/Ångerrätt:

 

Vi fel som är ursprungliga kan vi erbjuda reparation på varan, kompensation beroende på felets betydande, omleverans av en ny vara eller möjlighet att häva köpet. Åtgärd för felet diskuteras med skälig person på Fyhrs. Övriga ärenden då inte parterna kan komma överens rekommenderar vi att ni vänder er till ARN, allmänna reklamationsnämnden. Kunden har möjligheten att reklamera sin vara upp till 3 år efter inköpsdatum dock måste kunden alltid påpeka felet skriftligt eller muntligt för personal på Fyhrs inom 2 månader efter att felet påträffats. Kunden har rätt att ångra sitt köp inom 14 dagar dock står kunden för eventuell transportkostnad.